Dyżury pracowników CNMiTE w weekendy



Droga Studentko, Drogi Studencie. Jeżeli potrzebujesz pomocy w obsłudze platformy w weekend - sięgnij po wsparcie online. Szczegóły pod przyciskiem „Harmonogram pomocy technicznej”.


Gdzie możesz się zgłosić po pomoc w obsłudze platformy OnlineWSB?


Platformą OnlineWSB administruje Centrum Nowoczesnych Metod i Technologii Edukacyjnych Akademii WSB. 

Potrzebujesz pomocy na platformie OnlineWSB? Poszukaj rozwiązania w FAQ:  

Więcej informacji o CNMiTE znajdziesz na stronie:  

CNMiTE
 

ŻYCZYMY POWODZENIA I ZAPRASZAMY! 


Helpdesk


Szanowni Państwo,

Wszelkie nieprawidłowości w działaniu platformy, brak aktywnego konta lub problemy z logowaniem lub dostępem do kursów prosimy zgłaszać drogą mailową. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.

Proszę opisać problem według poniższych wytycznych:
  • imię i nazwisko prowadzącego kurs
  • pełna nazwa kursu (ewentualnie link)
  • pełna nazwa aktywności
Pozostałe istotne dane: 
numer albumu, kierunek, rok, semestr, miasto, tryb studiów (stacjonarne/niestacjonarne), stopień studiów (I lub II).

Przykład:

Dzień dobry!
Nazywam się Jan Kowalski, w kursie u Pani mgr Grażyny Kowalskiej o nazwie "Problemy zagraniczne" podczas odtwarzania prezentacji dochodzi do pewnego rodzaju błędu. W momencie, gdy klikam na prezentację "polskie góry" nic się nie dzieje. Proszę o pomoc, gdyż bez prezentacji nie jestem w stanie uzyskać zaliczenia przedmiotu.
Pozdrawiam
Jan Kowalski


Oprócz opisu problemu proszę dodać link oraz zrzut z ekranu z opisywanym błędem.
Wiadomość proszę przesłać z adresu z domeną uczelnianą na adres: pomoc.online@wsb.edu.pl lub przez przycisk poniżej:

mail Wyślij wiadomość

Ostatnia modyfikacja: sobota, 10 lutego 2024, 08:22