Jak ustawić/zmodyfikować klucz dostępu do kursu dla studentów?
Aby studenci mogli uczestniczyć w kursie, potrzebny jest klucz dostępu. Klucz dostępu jest przypisywany podczas tworzenia kursu, który ustawiany jest
z Państwa wniosku o utworzenie danego kursu i zgodnie z zamieszczonym tam opisem.
W przypadku braku powyższej informacji od Państwa
w zamów kurs, hasło generowane jest wg. Administratora.
Aby móc zmienić hasło, zmodyfikować czy podejrzeć, należy wykonać następujące kroki:
posiadać kurs przypisany do siebie z możliwością jego edycji,
wejść w tryb edycji,

otworzyć panel boczny i wybrać opcję „(ikona z panelu bocznego)Uczestnicy”,

uruchomić okno z opcjami zaawansowanymi, klikając prawym górnym boku okna ikonę zębatki i wybrać „Metody zapisów”,

w sekcji „Zapisywanie samodzielne (Student)” zobaczymy 3 kolumny opcji, ostatnia z nich to „Modyfikuj” wybieramy z pośród trzech dostępnych ikonek, ikonę koła zębatego reprezentującą funkcję „Modyfikuj” ,

w nowym oknie „Zapisywanie samodzielne”, szukamy opcji „Zezwól na samodzielną rejestracje” i „Klucz dostępu”. W miejscu „Zezwól na samodzielną rejestrację” zmieniamy
opcje z NIE na TAK, a dwie opcje poniżej obok wykropkowanego pola występują dwie ikony oraz
.
W przypadku, pola „Klucz dostępu”, gdy nie ma takich elementów jak kropki w polu (
),
a widnieje tekst (Kliknij, aby wprowadzić ) oznacza to, że nie ustawionego żadnego hasła.

ikona ołówka pozwala nam zmodyfikować hasło w polu obok,
ikona oczka pozwala nam podejrzeć aktualne hasło do kursu.