Jak ustawić/zmodyfikować klucz dostępu do kursu dla studentów?



Aby studenci mogli uczestniczyć w kursie, potrzebny jest klucz dostępu. Klucz dostępu jest przypisywany podczas tworzenia kursu, który ustawiany jest
z Państwa wniosku o utworzenie danego kursu i zgodnie z zamieszczonym tam opisem.
 W przypadku braku powyższej informacji od Państwa
 w zamów kurs, hasło generowane jest wg. Administratora.

Aby móc zmienić hasło, zmodyfikować czy podejrzeć, należy wykonać następujące kroki:

filter_1: posiadać kurs przypisany do siebie z możliwością jego edycji,

filter_2: wejść w tryb edycji,


filter_3: otworzyć panel boczny i wybrać opcję „(ikona z panelu bocznego)Uczestnicy”,

   

filter_4: uruchomić okno z opcjami zaawansowanymi, klikając prawym górnym boku okna ikonę zębatki i wybrać „Metody zapisów”,

  

filter_5:w sekcji „Zapisywanie samodzielne (Student)” zobaczymy 3 kolumny opcji, ostatnia z nich to „Modyfikuj” wybieramy z pośród trzech dostępnych ikonek, ikonę koła zębatego reprezentującą funkcję „Modyfikuj”  ,


filter_6: w nowym oknie „Zapisywanie samodzielne”, szukamy opcji „Zezwól na samodzielną rejestracje” i „Klucz dostępu”.  W miejscu „Zezwól na samodzielną rejestrację” zmieniamy opcje z NIE na TAK, a dwie opcje poniżej obok wykropkowanego pola występują dwie ikony    oraz   .
W przypadku, pola „Klucz dostępu”, gdy nie ma takich elementów jak kropki w polu (), a widnieje tekst (Kliknij, aby wprowadzić ) oznacza to, że nie ustawionego żadnego hasła.


filter_7: ikona ołówka    pozwala nam zmodyfikować hasło w polu obok,

filter_8: ikona oczka    pozwala nam podejrzeć aktualne hasło do kursu.



Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 19 października 2020, 19:31